Jóga inspirációk

Jógamatrac tárolása

2018. július 19. - YogaGirl

Korábban elmeséltem, hogy micsoda kálváriám volt, mire megtaláltam a számomra majdnem tökéletes jógamatracot. Mivel a fiaimat is bőszen magammal rángatom legalább egy héten kétszer jógázni, így a házban megsokasodtak a matracok, melyeket azért valahol tárolni is kell. Legtöbbször a kocsi csomagtartójában vannak, de észrevettem, hogy így a nyári időszakban a PVC matracok nem annyira szeretik a meleget, elpuhulnak tőle. Ezen kívül néha nem árt kitisztítani, megszárítani őket, illetve a folyamatos összetekert állapotból is szívesen lélegeznek fel, ha kilógatom őket valahova. Pár hete elkezdtem ötleteket keresni arra, hogy hogyan lehetne a jógaszőnyegeket, -törölközőket a legjobban, legegyszerűbben tárolni, mutatom miket találtam.

Az Etsy-n készen lehet kapni nagyon sok falra szerelhető, kampós tartót szép motívumokkal, legyen akár egy, akár több matracunk, amit aztán ezen összetekert állapotban lehet tárolni. Ezek elég kis egyszerűek, szerintem bárki megcsinálhatja magának is, ha van egy kis kézügyessége.

aaa7a0bc4d2f2b2f3cb5da695ed0055d.jpg

67d283c71261d7f31bff26d6a3771c4d.jpg

29a8ff493952f89f2d91136840d209c9.jpg

c394f215f806342f31e5e5c379a45cfa.jpg

diy-yoga-mat-rack11.jpg

il_570xn_1585884021_r6p0.jpg

7.jpg

yoga-mat-holder-645x968.jpg

Ha valaki lógatva szeretné kiteríteni a matracát, akkor használhatja a ruhaszárítót, vagy a lépcsőkorlátot. Nekem még eszembe jutott, hogy törölközőszárító rudakat lehetne felfúrni a falra, de 60 cm-nél nagyobbat, ráadásul több részeset sehol nem találtam, viszont a Manduka matracom 66 cm széles.

Aztán ráleltem az IKEA-ban egy előszobai kalaptartóra, ami tökéletesen ellátja több matrac tárolásának feladatát és 79 cm szélességű! 4 rúdra lehet matracot, vagy jógatörölközőt lógatni rá és a kampókon a jógatáskákat is szuperül lehet tárolni. Csak arra kell figyelni felszereléskor, hogy a lehető legnagyobb, legerősebb  csavarokkal legyen a falra rögzítve, mert velem sajnos egyszer megtörtént, hogy jó erősen meghúztam a matracot, hogy lecsússzon a legkülső rúdról mind a kb. 4 kilójával és azt nem nézte jó szemmel. :(

0092691_pe229378_s5.JPG

Felszerelhető az előszobába, fürdőszobába vagy például nálunk háztartási helyiségben van.

img_2065.JPG

img_2067.JPG

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jogainspiraciok.blog.hu/api/trackback/id/tr6814102519

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása